tisdag 15 december 2009

Har klätt granen idag :)
















4 kommentarer:

Veronica sa...

Lyllos dig, som har julgran!!! Hoppas att vi lyckas få till en i år också...

God Jul och Gott Nytt År!

lisa sa...

men å vilken fantastik gran! Du gör ju helt rätt som tar fram den nu så man hinner njuta lite innan. Ska föreslå det för tomas! Är du ledig i jul eller jobbar du (som jag)? Kram

Annica sa...

Åh..jag vill också klä granen snart, så man hinner njuta lite...Sååå mysigt!

Emmas Hörna sa...

Veronica: Jag köpte en förra året och det är jag väldigt glad för, blir såå julmysigt! God Jul och Gott Nytt År på dig med!

Lisa: Ja, jag tar fram den tidigt, för sen är jag ju aldrig här i lägenheten under själva julhelgen, så annars hade jag inte hunnit se den :) Jag skulle ha jobbat, men nu är det begravning på farmor dagen innan julafton och då var en gullig arbetskompis så snäll så hon tog mitt julaftonspass också, så jag slapp stressa tillbaka till stan efter begravningen. Så snällt! Trist att du jobbar, men har för mig du sa att det kunde vara lite mysigt också. Så får du fira desto mer efter jobbet :) Kram

Annica: Ja gör det!!! Fram för mer mys! :) Kram