tisdag 29 december 2009

Det är något speciellt...


..med just 29 december. Jag fyller år :) Det blir dock inget särskilt firande just idag. Har jobbat natt och ska jobba inatt igen, så dagen kommer nog mest gå ut på att sova och vila. Brorsan kanske skulle komma förbi, om jag inte sover då. Det vore mysigt! Har redan firat med släkten innan vi skildes åt efter julfirandet. Det var mysigt och jag fick superbra presenter!!! Jag har en så underbar familj jag. Jag tycker inte att man räknar med presenter längre, jag blir liksom så glatt förvånad varje födelsedag, sen jag blev vuxen. :)


Jaha, 33 år blir jag idag. Låter inte klokt ibland. Är jag SÅ himla vuxen?!? Tusen år sen man ens var ungdom liksom. Och ibland känns det helt naturligt. Men jag tycker ju att varje år blir bara bättre och bättre. Man blir dessutom klokare och lugnare med åren. Det gillar jag! :)