måndag 7 december 2009

Löjligt...

...att jag kan störa mig på en sån här grej, men det gör jag. Lite iallafall. En kille som jag har som vän på Facebook uttrycker sin glädje över att få vara långledig över jul. Då kommenterar genast en tjej snusförnumstigt att man minsann inte alls är ledig när man har småbarn och det kommer han minsann märka. Suck.... Han kanske var glad just över att få vara ledig och vara med sitt barn och sambo..? Som sagt, mycket löjligt att jag ens stör mig på det, det har ju nada med mig att göra. Men jag klarar inte såna där surisar. *skrev hon surt* ;))

3 kommentarer:

lisa sa...

haha! Emma du är så rolig!
kram på dej

Annica sa...

Hahaha!! Vissa människor kan bara vända allt till problem!!*suck* Jag blir också påverkad av sånt!!

Emmas Hörna sa...

Kram på er! :)