fredag 4 december 2009

Helg!

Nu är det snart fredag natt och jag är ledig resten av helgen. Ska hitta på nåt festligt och kalasigt med tjejerna imorgon, det ska bli roligt! Jag lyssnar vidare på Melissa idag, hon är såååhåhå bra! Tror jag ska ta itu med disken från igår och imorse nu.

Känner mig inte det minsta trött än, så det kanske blir lite Frasier som nedvarvning. Jag är så jäkla förtjust i Niles i den serien. Frasiers lillebror, han är så rolig. Min absoluta favorit. Sen så är det en grej jag känner igen mig i så himla väl, i serien. Och jag skrattar lika mycket varje gång när ett sånt tillfälle kommer. Det är en sportkommentator som kallas Bulldog, som går från normalt humör till helt vansinnigt arg och tillbaka till normalt humör igen, på bara några sekunder. Som när han inte hittar en grej, då gormar han: "VAR FAN ÄR DEN, VILKEN JÄVEL HAR TAGIT DEN, DET ÄR FÖRJÄÄÄVLIGT" och så hittar han den och konstaterar bara lugnt, "jaså här är den". Haha exakt så gör jag ibland... Igenkänningskomik minsann.

Mot diskhögen!

5 kommentarer:

Annica sa...

Visst är hon bra?? Men d tog tid innan hon kom ut bland svenska folket..För ca ett år sen hittade jag henne då jag sökte på Winnerbäck..Såg deras duett "som jag hade dig förut" och hamnade på hennes skiva! Sen dess har hon legat som favoriter här i min Spotify! D är nu man börjar höra henne överallt!!! Underbar röst...=)

Emmas Hörna sa...

Ja jag fastnade totalt för just dom två låtarna nu! Har hört henne förut och tyckt hon varit bra, men i dessa låtar är jag som besatt :)) Tur jag bor själv, så jag får spela samma låtar dygnet runt utan att någon blir galen ;))

Annica sa...

Hahaha!!! Ja, Henke är inte lika lycklig som mig när jag lyssnar på samma om och om igen..;)

Veronica sa...

Ha ha ha! Jag ar ocksa Frasier-fan och valdigt fortjust Niles, men oj vad jag skrattade nar jag tankte pa dig som Bulldog...: ) Nu kommer jag alltid att tanka pa dig nar jag ser honom, ha ha!

Emmas Hörna sa...

Hahaha :) Veronica, kul att du också gillar Frasier! Typiskt Vippen/Emperhumor :)