måndag 14 december 2009

Hem ljuva hem...

Vi har varit i Lycksele över helgen, med jobbet. Företaget ordnade en resa för deras brukare och det var min jobbhelg, så jag fick följa med och jobba nätter. Så nu har man varit i tjänst från fredag kl 12.30 till måndag kl 8.00. Helt galet och jag kan säga att det känns i kroppen och i huvudet idag. Men nu är det banne mig gjort! Nu är det bara jul som gäller!


Fast jag måste säga att helgen har mest varit kul, även om jag hade ofördelaktiga arbetstider, nämligen nätter. Det var en show med Pistvaktgänget på lördag kväll. Och jag är ju löjligt förtjust i Lennart Jähkel. Vi gick ut och ställde oss på sidan av scenen med vår brukare, när dom skulle köra extranumret, eftersom det var så sjukt många fulla människor där vi satt, så vi skulle slippa dom när vi skulle gå upp till rummet. Och då hade vi sån tur att Jähkel kom ut precis där vi stod och han kom fram och pratade. Snacka om att dom skrattade åt mig sen, för jag verkade helt förälskad i honom då vi stod där haha :) Sa säkert en del töntiga saker, men jag var bara glad att jag inte fick tunghäfta jag. Sen kom Jähkel även och satt sig nära mig vid frukostbuffén på söndagen, till min stora glädje. Han verkar så mysig, en sån karl skulle man ju nästan haft ju...

Inga kommentarer: