tisdag 15 november 2011

Sömnig tisdag

Just nu känner jag mig lite trött på att vara trött...gääsp. Frisk luft, promenad, tupplur är bra botemedel, men ibland hjälper knappt det. Men jag har så mycket att vara tacksam för, så tröttheten kan jag absolut ta.

Idag har jag börjat klura på julklappsinköp. Två är redan inköpta och klara, så det känns ju faktiskt bra. Fick plötsligt julstämning här. Jag planerar julklappar och på Facebook blev jag precis inbjuden till ett evenemang, nämligen: "Årets officiella start för att spela Lars Vegas Trios julskiva". Det är dock inte förrän 25 november kl 20.00. Det är Lars Vegas Gustafsson som skapat detta evenemang då alla ska öppna fönstren detta klockslag och dra upp volymen på stereon och spela skivan. :) Det är ju inte klokt egentligen, att det snart är första advent! Men mysigt.


2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej, här är en till som är sööömnig, gäsp. Tog precis en lur på 15 min. Men sen blev jag väckt av vilma som nosade på mej. Nu ska vi baka dumlemuffins! Jag fick ett ryck på ica idag o köpte goda grejer till julsmörgåsar, det får det bli ikväll! Mat piggar ju upp!hehe.. Stora kramen på dej

Emmas Hörna sa...

Hehe jag tog också en lur på en kvart ungefär och blev som tur var väckt av telefonen som ringde, annars hade jag nog sovit för länge. :) Julsmörgåsar, hur gott lät det då!!! Haha ja mat piggar verkligen upp...hmm... :) Kraam!