fredag 11 november 2011

ÖP avslöjar

Idag blev det en tupplur på eftermiddagen. Och då drömde något som jag inte fattar hur jag fick till i hjärnan! :) Jag drömde att jag var på besök i Hallen och så kom någon och visade mig dagens ÖP (Östersundsposten). Och i den var det en stor bild på min gamla lägenhet och även adressen dit. Ingressen löd:

"Hur troligt är det att man som blivande hyresgäst ens funderar över att man kan få löss när man flyttar in i sin nya lägenhet? Endast pga att förra hyresgästen hade löss och förmodligen var resistent mot det."

Hahaha! Vilken jäkla dröm! Det var världens artikel om hur den nya hyresgästen fått löss av mig! Jag var så otroligt upprörd över att de skrivit adress och satt in en bild på min lägenhet i tidningen, så att alla som känner mig skulle tro att jag hade löss! Det var så skamfyllt! Jag blev så lättad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Obs! Jag har aldrig haft löss och hoppas att för alltid slippa det! :)

Nu blir det lusfritt fredagsmys!

3 kommentarer:

Elisabet sa...

Huva! Löss! Det är lite läskigt, tycker jag. Tur att det bara var en dröm. Jag förstår att du var arg över att bli uthängd.

Emmas Hörna sa...

Jaa! Löss är läbbigt! Huga.

Lina sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!