måndag 21 februari 2011

Härliga söndagskväll!


Ikväll skulle jag ha varit på tjejmiddag efter jobbet, men den är framskjuten pga sjukdom (hoppas ni kryat på er Annika, om du läser detta:)). Men det blev en härlig kväll ändå, med god mat, underbart sällskap och många gapskratt! Precis som på tjejmiddagarna. Men jag umgicks med delar av familjen istället. Vi gick på bishops och åt och sen på bio. Vi såg Änglagård 3 och den var mycket bra (tyckte iallafall jag, Lina och mamma!). Jag älskar Colin Nutleys filmer och bl.a. Helena Bergströms skådespeleri i såna där vardagliga situationer. Dom får till det på pricken som det kan bli i verkligheten, med lite lätt krystade samtal och pinsamheter... :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som du en gång skrev i min blogg, vi verkar tycka lika i det mesta...Älskar också Colin Nutleys filmer, för att inte prata om Helena Bergströms skådespeleri...:)

Marita sa...

Det var jag....i förra inlägget alltså...;) Var lite för snabb med tangenterna...:)
Kram!

Emmas Hörna sa...

Hihi skönt att du klev fram ur anonymiteten, Marita! ;) Ja men vi har ju utmärkt smak, du och jag! :) Kram

Anonym sa...

Ja, vilken mysig och kul kväll vi hade. Älskar också Colin Nutleys filmer. mE

Emmas Hörna sa...

Ja det hade vi verkligen! :) Som alltid när tokiga familjen samlas. Kraam! :)