lördag 12 februari 2011

Uppe med tuppen

Idag vaknade jag kl 6.00 och insåg att det förmodligen fanns en ledig tvättid såhär på lördagsmorgonen. De tidiga morgontiderna är inte så populära. Jag själv har nog aldrig nyttjat en sådan förut. Magen mår bra idag, med undantag från lite små känningar av torsdagnattens hemskheter.

Via Facebook såg jag och min lillasyster att vi båda var vakna, så vi fick en liten pratstund. Samtalsämnet ballade ur kan man säga, men roligt var det! :)

Nu ska jag smyga ut till tvättstugan igen och hoppas att jag inte möter någon, eftersom jag tassar runt i myskläder och med rufsigt hår. Men å andra sidan så har jag sett flera udda outfits på folk som tvättat. Senast var det en kille som stod i morgonrock och en annan gång var det en kille i endast shorts (och det var inte sommar), så vi har en avslappnad tvättstil här på Strandgatan 1.

Inga kommentarer: