fredag 18 februari 2011

Många arbetstimmar blir det...


Jag har den tuffaste delen av mitt arbetsschema just nu. Av nio dagar i följd så jobbar jag åtta dagar. Idag är min lediga dag. MEN....jag ska rycka in och jobba ikväll. Bara fyra timmar dock. Det var lite speciella omständigheter idag, som har krävt mycket pesonal. Och en kollega skulle annars få jobba i 14 timmar. Nu tar jag över dom sista fyra timmarna. Kan kompensera lite för den jäkla karensdagen jag fick pga magsjukan.


Ute skiner solen, men jag har inte kommit ut på min dagliga promenad än. Det ska bli riktigt härligt dock. Jag har gått varje dag den här veckan i isvindar, så det kommer kännas skönt med några solstrålar i ansiktet idag! :)

4 kommentarer:

Helena sa...

Promenader är verkligen härligt! :)

Lisas blogg sa...

jobbar du nätter fortfarande emma? Visst är det tråkigt med karensdag, de drar ju mer än man tjänar tycker jag!

Marita sa...

Jäklar vilket schema...
Visst är det härligt med promenader även om det är ruggigt kallt.
Kram!nonal

Emmas Hörna sa...

Helena: Ja fantastiskt! :)

Lisa: Jag jobbar nätter två veckor av ett sexveckors-schema. Just nu är jag inne i en För- och eftermiddagsperiod. Hoppas du mår bra nu gumman!

Marita: Ja det blev lite mycket... Nu har jag klarat av sex dagar av nio. :) Kram!