onsdag 25 augusti 2010

Lovely

Ibland känner jag mig som positiva Märta men när jag är såhär glad och lycklig som nu, så vill jag bara vräka på!!! Det kommer ju direkt från hjärtat. Så nu måste jag bara skriva, innan jag går och jobbar natt, hur jävla lycklig jag är. Fy fan vad jag är lycklig! :) Underbara människor, sjukt bra musik och ett superbra träningspass igen, är vad min dag bestått av. Kan man vara annat än lycklig då? Nope. :) Önskar verkligen Dig som läser det här, samma sköna känsla som jag har nu!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Jag blir lycklig bara av att veta att du ar lycklig! Tack for att du fick mig att le stort idag! : )

Emmas Hörna sa...

Tack min älskade Veronica! :) Tänkte på dig idag. Vet att det är du som mailat senast, men längtar ändå efter en uppdatering om vad som händer i ditt liv där i utlanne ;) puss!

Marita sa...

Härligt att du delar med dig...:) Man blir glad av att läsa sånt.

Emmas Hörna sa...

Tack Marita! Ja visst blir man? Så tycker jag själv om jag läser någon annans glada rader :))