söndag 29 augusti 2010

Politisk diskussion

En grej som kan vara lite kul är att man kan spara samtal man har på MSN. Det är faktiskt väldigt roligt att gå tillbaka och se vad man "pratat" om. Tänk vad mycket kul man diskuterat live och i telefon, som man totalt glömt bort! Idag hittade jag mappen där vissa chattsamtal sparats och gud vad jag garvade åt några. Särskilt mina samtal med en viss person som är lika sjuk i huvudet som jag. Såhär spårade vår diskussion ur, angående presidentvalet i USA. Det var strax innan Obama blev president:

Han: Undrar om Hillary Clinton skiter?

Jag: Absolut.

Han: Men inte om hon blir president. Då måste hon sluta..

Jag: Nej nej...presidenter skiter.

Han: Ja det gör dom nog...

Jag: Tänk dig Bush på toa. Det är en kristallklar syn.

Han: Hahaha :)
Bush skiter bakom buskar tror jag..

Jag: Hahaha :)

Han: Som sagt...våra associationer ja...

2 kommentarer:

Marita sa...

Hahaha...vem fan har sagt att politik är tråkigt???

Emmas Hörna sa...

Hehe exakt, Marita :)