söndag 29 augusti 2010

Manlig vänskap


I lördags förmiddag var jag i städartagen och hade på Tv4 Morgon och fick ta en paus när jag hörde att det var ett reportage med två av mina favoriter i svenska kändisvärlden, nämligen Per Moberg och Tommy Körberg. De är bästa vänner och det handlade mycket om manlig vänskap. Helt suveränt. Det är ju två män som inte är så väldigt smidiga och försynta direkt... Men de är ju samtidigt så trygga i sin manlighet så de törs visa alla sidor, även de mjuka. De har nog väldigt lika personligheter och det är väl därför jag gillar dem båda. Egenskaper jag uppskattar hos män är lite ruffighet blandat med mjukhet, massor av humor och ett stort hjärta.


(BTW I have found one of those...)

2 kommentarer:

Marita sa...

Låter underbart (syftar på din parentes) ;)

Emmas Hörna sa...

Mmmm det är precis vad det är :))