onsdag 4 augusti 2010

Konstigt...

Det är så otroligt många vänner och bekanta som skiljer sig, gör slut, blir dumpad osv... Jag tänkte först att det är ett dåligt år för kärleken. Men det stämmer ju inte heller. Både jag och en kompis har det för en gång skull jättebra inom kärleken. Men så läste jag någons kommentar på Facebook. Han skrev: "2010 är förändringens år" m.m. Och så är det ju! För samtidigt som det är många som bryter upp så är det ju flera som träffar en ny kärlek eller är med om någon annan stor förändring i livet. Positiv som negativ.

Förändringens år innebär ju för mig att jag äntligen träffat en man som är rätt för mig. Jag har varit expert på att träffa fel män och för det mesta bara haft det dåligt och struligt inom kärleken. Så ett komplicerat kärleksliv vore ju verkligen ingen förändring för mig.

Men visst är det konstigt att det händer så mycket för så många samtidigt...?


3 kommentarer:

Marita sa...

Jag tror att vi lever i en tid av förändring just nu, precis som din vän på facebook skrev och den förändringarn tar sig olika uttryck för alla. Det är helt enkelt bara att flyta med...:)
Lycka till med kärleken!!!

Jessica sa...

Är så glad för din skull vännen min! :) PUSS & KRAM!!

Emmas Hörna sa...

Marita: Ja, så är det nog. Tack så mycket!!! :)

Jessica: Tack älskade Jessicagumman min! Puss och kram <3