tisdag 5 januari 2010

Om man skulle ta och....

....göra något så ovanligt som att lägga sig före midnatt? Är trött och ska upp tidigt imorgon, så det borde ju vara en god idé liksom...

I natt var jag så konstig. Jag brukar alltid vakna efter att jag sovit en timme och konstatera just det...att jag bara sovit en timme...och sen räkna ut vad jag heter och var jag är och om jag är ledig dagen därpå eller om jag ska jobba, osv. Så jag är konstig i vanliga fall. MEN i natt, när jag vaknade ganska exakt en timme efter att jag slagit igen mina blå, då sätter jag mig upp i sängen och ser mig förvånat omkring. Tänker: Men...var är min pojkvän? För visst har jag en pojkvän? Jo, det har jag, konstaterar jag. Men begriper inte varför han inte är där. Sen somnar jag om och inser på morgonen att jag faktiskt inte har någon pojkvän, så det var inte alls konstigt att han var borta. Hmm, vad vill detta säga mig, tro?

Godnatt världen. Nu ska jag lägga mig i min, för tillfället, pojkvänsfattiga säng och sova gott hade jag tänkt mig! Peace!

Inga kommentarer: