torsdag 21 januari 2010

En vardag i januari

Har tränat som en tok idag med. Mådde så extremt illa inatt (pga för mycket laktos) så jag kände att det enda som kunde få igång mig idag var att motionera. Nu är jag dock helt slut. Nyss ätit middag och orkar inte ens diska....

Idag åt jag kassler, kokt potatis, en sås gjord på (laktosfri!!!) creme fraiche plus en sallad med cocktailtomater, gurka, grönsallad och kalamata-oliver. Till det drack jag ett stort glas vatten, friskt och kallt kranvatten. Mmmm... ibland är det enkla det goda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MMM...Varför ringde du inte och bjöd din pappa på detta goda?!Idag gjorde jag kassler på spenatbädd och mamma sa innan att jag är en mästerkock...och då brände jag såsen...
Typiskt va
Puss o kram från fadern

Emmas Hörna sa...

Haha ja det var verkligen typiskt! Den där prestationsångesten alltså.... ;)Men även mästerkockar bränner såsen ibland. Jag längtar efter att få bjuda dig och mamma på middag nångång. Puss och kram!