torsdag 12 november 2009

Sorgligt

Har jobbat kväll och kan som vanligt inte varva ner förrän det är seeeent.. Men nu måste jag snart lägga mig, för jag ska upp i hyfsad tid imorgon. Ska åka till Hallen och hälsa på min lilla farmor, som är jättesjuk nu. Läkaren säger att hon inte alls har många dagar kvar att leva. Det har gått väldigt snabbt. Så jag hoppas att jag hinner dit för att träffa henne. Det är så otroligt sorgligt att hon snart kommer att lämna jordelivet.... Det är ju inte helt onaturligt, hon är så gammal, 95 år. Men det är ju ändå lika sorgligt... :`( Farmor som funnits där i hela ens liv liksom. Åh......

Nu är klockan alldeles för mycket, så nu ska jag försök sova. Godnatt! Puss och kram <3

2 kommentarer:

lisa sa...

emma, jag förstår precis hur du menar. Tanken på att de inte ska finns för alltid passar inte in eftersom de alltid varit där Man är inte van vid nåt annat! Min farmor var i samma sits för några veckor sen men hon repade sej som tur var. Oavsett ålder är det sorgligt! För saknaden och tomrummet blir ju det samma. Hoppas du hinner dit och får krama om henne. Kram på dej

Emmas Hörna sa...

Tack snälla Lisa, för omtanken. Det värmer.. Kramar :)