söndag 29 november 2009

Every step I take...

...räknas nuförtiden. Stegräknare på. Vi är med i en stegtävling på jobbet. Riktigt kul faktiskt och det blir mer motiverande att ta promenader när man får skriva in att man varit duktig på hemsidan. Idag, innan jobbet, tog jag en långpromenad med stavar för att få till lite fler steg. Då mötte jag en festklädd kille som stapplade fram, förmodligen på väg hem från en bortamatch efter krogen igår. han gick och rökte och såg allmänt bakis och seg ut. Och där traskade jag på, träningsklädd och med stavar och rosiga kinder. Just då var jag ändå glad att jag hoppade festen igår. Trots att det var ett svårt beslut igårkväll. Nu ska jag försöka varva ner, för imorgon ska jag för omväxlings skull: jobba.

2 kommentarer:

Annica sa...

Härligt!!!! =)Hoppas jag får lite energi snart..!!!

Emmas Hörna sa...

Ja verkligen!! :))