lördag 14 november 2009

Det snöar!

Riktigt vinterväder ute idag, det gillar jag. Igår sen jag lagt mig, så tänkte jag att imorgon kommer det nog att snöa (utan att ha hört någon väderleksrapport) Och jag hade rätt. Det kändes i luften tror jag :)

Igår gick jag med Malin och Lotta på Bishops Arms och käkade och drack öl. Mysfaktor hög! Tror jag behövde det. Tänker mycket på farmor och saknar jättemycket. Och det behövs också, men man behöver även göra annat...

Nu ska jag snart göra mig klar för att jobba.

2 kommentarer:

Annica sa...

Jag kände d imorse när slog upp ögonen.."Idag snöar det.." och när jag drog upp gardinen så blev jag sååå glad att jag hade rätt!
Jag känner igen mig i det där med att sakna någon..Jag saknar min mormor så fruktansvärt mkt, men livet går ju vidare och hon skulle inte gilla om jag satt å va ledsen!!
Kramar till dig

Emmas Hörna sa...

Ja, att sakna är väldigt svårt och tungt ibland... Kramar tillbaka!