söndag 8 november 2009

Åter i stan

Så var då Vemdalenäventyret över för denna gång. Känns alltid så otroligt tomt att komma hem igen, efter tre dagar med massa folk omkring sig och fest och prat och skratt och mys dygnet runt. Men samtidigt är jag så glad för att det alltid blir en så otroligt lyckad och kul helg! :) Laddar upp lite bilder senare...

Nu är jag riktigt trött, men vill ändå inte lägga mig än. Är ledig imorrn, jätteskönt att hinna återhämta sig lite! Nu sitter jag här i soffan och är sådär lagom söndagsseg och funderar lite över stort och smått... Jag ska bläddra och läsa lite i boken The Secret igen. Skönt att komma in i dom tankebanorna lite mer seriöst igen, bli lite inspirerad. Jag blir glad bara av att tänka på det! :)

2 kommentarer:

lisa sa...

Hej hej! Ja va jkul om du lägger ut lite bilder. Var malin med också? Du måstE hälsa till henne! Kram

Emmas Hörna sa...

Hej Lisa! Ja Malin var med. Jag ska absolut hälsa till henne och jag är säker på att hon hälsar tillbaka :) Lite bilder finns iallafall på facebook nu. Kram!