onsdag 29 april 2009

Vårforum i Vemdalen! :)


Tänk att man alltid har så otroligt KUL varje gång!!! Dansforum i Vemdalen är två ggr per år, höstforum och vårforum. Tre dagar av fest, skratt, musik, dans, underbart umgänge, mysiga middagar, massor av god dryck, m.m, m.m, m.m!! :)




Denna gång hade vi dessutom strålande sol hela dagarna! Extra plus! Och som man skrattar mest hela tiden! :)

Några av oss utvecklade dessutom nya alteregon. Det var vintanten som kom fram, härjedalskan med högklackeskorna, lejonet i madagaskar m.fl. :D



Jag var dålig på att ta bilder just denna gång, men några tillfällen förevigades av en slump. Råkade ha mobilen i närheten och fyrade av en bild helt enkelt. Suddiga men härliga, precis som själva helgen!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emma!
Nu har jag läst lite i din roliga blogg. Ni ser ut att ha haft kul i Vemdalen som vanligt. Jag skrattade åt det där med skräckfilmerna. Olov och jag kanske får se skräckfilm tillsammans nån gång när han är hemma för jag älskar skräckisar. MammaE