söndag 3 maj 2009

Söndag kväll..

..fast utan söndagsångest som jag minns att jag led av förr i tiden. Skönt!

Jag var ledig valborgsmässoafton och första maj och det var härligt, för då kom storasyster med familj till Hallen och jag fick en hel dag med dom. Jesper och Lukas (syskonbarn) var lika gulliga och roliga och mysiga som alltid! :)

Sen har jag jobbat i helgen och jobbar även imorgon innan jag är ledig två dagar igen. Det har gått bra att jobba. Just idag var det bra att jag fick arbeta och slippa tänka på något tungt. Något som jag kommer må bäst av att släppa, och jag är på god väg att göra det! Tack och lov att man har vänner också! Tack Frallan!!! :)

Nu ska jag bara softa resten av kvällen och se klart en film som jag började se för ett tag sen, men inte hunnit se klart. Arn-Tempelriddaren. Den verkar helt ok.

2 kommentarer:

Erica sa...

Har lånat din facebook status till min blogg. Hoppas det var okej? Tyckte det var så sant så sant!
Vet du att jag kommer att bo i samma hus som du i helgen?!
Ska låna brorsans lägenhet för att komma bort och kunna bli klar med min uppsats.
Vi kanske stöter på varandra ;) Kram Erica

Emmas Hörna sa...

Självklart var det ok! Kloka ord ska spridas. Jag läste det och fastnade för det, för som du säger, det är väldigt sant! :)

Vad kul att du kommer bo här i helgen då! Ja hoppas vi ses! Kramar