måndag 25 maj 2009

Ny mobiltelefon!

Ser fram emot att få min nya mobiltelefon. Då kan jag börja ta lite bloggbilder igen.

Min gamla mobil har en spricka på displayen, batteriluckan ramlar av lite nu och då, kameran funkar men det blir superdåliga bilder (som synes på tidigare inlägg med mobilbilder) sen jag råkade lägga telefonen i vatten... Det är dessutom väldigt dåligt ljud, jag hör knappt vad den jag pratar med säger ibland. Och så stänger den av sig själv ibland. Så nu är det dags för "gamla Bettan" att pensioneras. Den har varit tapper som härdat ut så länge, trots min ibland omilda behandling. :)

Jag har beställt mobilen via internet, av Telia. Jag vågade det trots min vän B:s helt vansinniga historia om hur Telia behandlat henne när hon skulle skaffa ny mobil från dom. Hoppas det går bättre för mig! Annars får vi väl slå oss ihop och ringa Sverker på Plus! :)

Inga kommentarer: