torsdag 16 april 2009

Känslosam...

Jag är en väldigt lättrörd och känslosam person i vanliga fall. Sen är det en viss period varje månad som det är såå mycket värre på den fronten. Som nu. Idag har jag hela tre gånger plötsligt upptäckt att tårarna bara rinner...

Imorse, innan jobbet kom tårarna pga en tanke som dök upp av en dröm jag hade.

Senare på lunchrasten, när jag kollade mina sms och hade fått en bild av B, på hennes alldeles nyfödda dotter. :) Då blev jag rörd och tårarna rann innan jag hann förstå nästan...

Och så nu ikväll när jag sett Sex & the City och Mirandas mamma hade dött och man fick se hur starka vänskapsband dom har mellan sig, tjejerna i serien.

Suck, jag vet att detta bara är början av en gråtperiod :)) Det är på ett sätt härligt att vara så känslosam, men ibland kan det vara lite jobbigt. Man vill ju inte gärna böla titt som tätt när man är bland folk iallafall ;)

Samtidigt är det en stor skillnad på att må dåligt och att bara vara i denna period av lättrördhet. För nu mår jag verkligen inte alls dåligt, även om man som utomstående kanske kan tro det om man skulle se hur ofta jag snyftar.... :)

Inga kommentarer: