tisdag 21 april 2009

Hmm..

..nu har jag inte skrivit något på länge ju.

Har jobbat i helgen och det var en riktigt bra arbetshelg! Vi hade verkligen roligt.

Sen var på tjejmiddag i söndags och fick äntligen se Jessicas hus! Hur mysigt som helst. Och tjejmiddagen var som alltid mycket lyckad, supergod mat, trevligt sällskap, massor av skratt m.m. Och så fick man ju se en liten goding som bara var några dagar gammal!!! :)

Nu jobbar jag nätter fram tills det är dags för det återkommande tredygnspartyt i Vemdalen!! :) Jag fattar inte att det alltid är samma visa...jag säger att jag DEN HÄR gången SKA jag packa i tid och vara förberedd, kolla ut vilka kläder jag ska ha osv... Sen på onsdag kväll har jag alltid lite paniiik, vad ska jag ha på mig?? Och sen när man väl är där, skitsamma, kul har man ju alltid ändå! :)

Inga kommentarer: