tisdag 14 april 2009

Denna dagen. . .


Vilken ovanlig dag jag har haft. Och inte på något dramatiskt spännande sätt, men roligt annorlunda. Jag har läst ut en hel bok (Kejsarn av Portugallien, mycket bra) och när den var klar så har jag sett en hel fotbollsmatch. Dom som känner mig vet att jag mycket sällan ser sport. Kan tänka mig att se hockey då det är OS eller VM, men fotboll är jag väldigt sällan det minsta intresserad av.


Men ikväll såg jag fotboll och det blev en helt osannolik match som kommer att gå till historien. Spännande med snabba osannolika vändningar. Nu kommer jag för alltid kunna vara "immun" mot fotboll, jag behöver bara säga: "Äsch, jag behöver inte se nån fler match, jag såg matchen mellan Chelsea och Liverpool, champions league på Stamford Bridge 2009". :) Typ.

Inga kommentarer: