lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Jag funderar på året som gått såklart, såhär sista dagen år 2011... Det har varit ett händelserikt år. Det största som hänt detta år är att jag blivit gravid. Det kom som en underbar nyhet och har sedan dess färgat min tillvaro varje dag. En annan stor grej i år är att jag flyttat från Jämtland och blivit sambo! Beslutet att flytta ihop tog vi någon månad innan jag fick veta att jag var gravid. Av någon anledning tycker jag att det känns bra att det kom i den ordningen. Vad har hänt mer? Tyvärr gick brukaren bort, som jag jobbat hos i fyra år. Då blev vi av med både en kär vän och arbetet, samt att vår härliga arbetsgrupp splittrades. Det är tufft att vara personlig assistent ibland. Jag fick under sommaren chansen att jobba hos en söt-tuff liten tjej i en fantastisk arbetsgrupp, innan jag flyttade. Sen blev jag ju moster igen, till fantastiska lilla Linnea! Det här är några av alla händelser under året. Överlag har det varit positiva händelser och jag ser fram emot ännu fler under år 2012.


Gott Nytt År kära läsare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År käraste syster Emma! 2012 är året när du blir mamma! Ditt livs största, roligaste och mest utmanande äventyr väntar runt hörnet...
Kramar från en lycklig trebarnsmor! (fast nu når man nästan inte runt dig)

Emmas Hörna sa...

Tack underbara storasyster! :) Ja det ska bli otroligt spännande. Hehe, nä nu är det svårt att krama om mig normalt. Det blir liksom mer att jag hänger på den andra personen med rumpan utåt liksom. Min nya kramstil. :) Kraaaam!

V sa...

Gott nytt ar min alskade van! En sa'n liten tjej som jag far val krama om dina ben eller na't. : )

Emmas Hörna sa...

Ja du Vippelonia, det är nog sant! Haha :) Gott nytt år älskade vän!