torsdag 30 december 2010

Trevlig tur på stan


Idag tog jag en tur på stan och håvade in presenter och pengar... ;) Först och främst hade jag fått ett underbart halsband på Guldfynd av mor och far, som jag önskat mig. Sen hade jag fått presentkort i julklapp från min arbetsgivare. Så det blev en otroligt fin scarf, ett par söta örhängen med tillhörande armband. Jag hade även fått 100 kr att handla för av Body Shop, vilket man får på födelsedagen om man är medlem där. Så jag köpte en riktigt bra handcreme, sånt går ju verkligen åt den här årstiden! Slutligen hämtade jag ut kvitto på att jag betalt medlemsavgiften på gymmet senaste halvåret, så jag kommer få tillbaka pengar från jobbet. Det var så roligt, för jag blev gratulerad i efterskott på både Body Shop, på gymmet och på Guldfynd.


Ska tillbaka till gymmet snart, efter att jag ätit. Det var verkligen proppat med folk. Många som vill jobba bort all julmat...? :)

2 kommentarer:

Marita sa...

Wow, vilken härlig dag du haft då..:)Men det är du värd!
Kram!

Emmas Hörna sa...

Ja mycket bra dag :)) Tack söta Marita! Kram