fredag 31 december 2010

Årets sista dag

År 2010 har jag redan utsett till förändringens år. Det har varit ovanligt många dramatiska uppbrott runtomkring mig, bland nära och kära. Även jag hade några dramatiska månader när jag och en fd vän bröt kontakten totalt. Och det hände precis efter att mitt kärleksliv varit så totalt dramatiskt och struligt som aldrig förr. Efter det så vände vinden och hela världen log mot mig igen och jag blev lyckligt kär och kom mina sanna vänner ännu närmare. Kanske är dramatikens år en ännu bättre benämning av 2010? Stora förändringar som inte lämnar någon oberörd.

Det goda har dock verkligen segrat i mitt liv detta år. Och jag är säker på att 2011 blir ett ännu härligare år! Med det vill jag önska var och en av er som läser detta ett helt otroligt
GOTT NYTT ÅR!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Gott Nytt År Emma! Jag håller tummarna för att det nya året blir precis så underbart som du förutspår! =)

Kram

Emmas Hörna sa...

Klart det blir! :) Kram på dej!

Marita sa...

Önskar dig en god fortsättning och att du får uppleva massor av kärlek och lycka under 2011.
Kram!

Emmas Hörna sa...

Jag önskar detsamma till dej, Marita! :) Kram