tisdag 28 december 2010

Min Jul

Nu är jag hemma i Östersund igen, efter en makalöst mysig och underbar helg tillsammans med Hakkasbor, föräldrar och lillasyster. Har fått mysa med mina busiga, gulliga systersöner och det gör en moster lycklig. Det har varit så otroligt mysigt och kul. Helgen har, bland mycket mera, innehållit klappar, tomtekramar, gooood mat, sparktur, bad i badtunna, filmvisning, snölekar, kaninmatning, radiostyrda bilar, sällskapsspel och såklart skratt tills man kiknar! :)



I det här vackra huset, som ägs av min storasyster Sara och hennes man Erik, firade jag jul. Kortet är taget på julaftons morgon när alla åkt till badet för att ta det stora julbadet som är tradition i Hakkas. Pappa (som stänger dörren där i mörkret på kortet) och jag tog en långpromenad istället. Kändes bra med en morgonpromenad före frukost på julafton, så allt det goda ätbara kunde få plats i magen sen.

2 kommentarer:

Marita sa...

Låter som du haft en alldeles fantastisk jul och det huset ser ut att vara som gjort för julfirande...:)
Kram!

Emmas Hörna sa...

Du har så rätt, som alltid! ;) Kram!