måndag 13 december 2010

Härlig kväll

Har varit på en helskön konsert med jobbet ikväll! Ibland har man det otroligt lyxigt alltså. Det var "The Refreshments" som spelade på Gamla Teatern och dom hade två suveräna gästartister med sig, nämligen Nisse Hellberg och Sven Zetterberg. Bandet spelade tight och rockigt och Hellberg älskar jag ju sen sist jag var på en konsert med honom. Sven Zetterberg hade jag faktiskt inte hört talas om ens. Men shit vad den gubben hade bra röst och världens skön-gung när han lirade gitarr eller munspel. Ja, det var helt oväntat att konserten skulle vara så bra som den var.

Sven Zetterberg-en ny idol för mig.

2 kommentarer:

Marita sa...

Ja, även gamla gubar kan rocka...:)
Låter som du haft en härlig kväll!
Kram!

Emmas Hörna sa...

Absolut, ibland tror jag faktiskt att det är just gubbarna som rockar bäst! :)) Underbar kväll. Kram!