söndag 5 december 2010

Kvinnlig balans


Har nu äntligen vågat mig på att prova naturläkemedlet "Femal Balans" som finns på hälsokosten. Det ska tydligen göra PMS-drabbade kvinnor lite mer balanserade under den stormiga perioden varje månad. Jag tror att den kanske har hjälpt mig, men det är nog för tidigt att säga än. Om det är synd om oss kvinnor som lider av känslosamma utbrott i tid och otid, humörsvängningar och annat, så är det ju även lite synd om männen omkring oss. Men jag tror på något sätt att många män har någon inbyggd varningsklocka i sig, så dom är lite mer varsamma och förstående under den perioden, trots att man inte sagt vad det är frågan om. Jag tror att skilsmässostatistiken hade varit än värre annars... :)
Det enda positiva för mig när jag är en känslosam bitch som är förbannad ena sekunden för att sedan gråta andra sekunden, det är att det är enda gången jag kan vara stenhård mot försäljare. Dom har inte en chans att pracka på mig något jag inte vill ha då! För en gång skull! Men.....det är inte värt det, med alla andra besvär PMS kan medföra. Men det gäller att lyfta fram det positiva i allt man kan. ;)

Inga kommentarer: