torsdag 4 mars 2010

Stackars skådespelare ;)

Sedan jag gick med i Lovefilm har jag läst ganska många filmrecensioner skrivet av "vanligt folk". Och något som jag tycker är väldigt komiskt är när en del tycker att skådespelarna är "dåliga" för att de spelar en roll som är väldigt osympatisk.

Citat från en recension: "Jag hade väntat mig mer av gerard butler, en favorit hos mig. Jag tyckte han spelade dåligt och var taskig mot sin fru. Han hade kunnat skött det snyggare..."

Hahahaha som om det är själva skådisens fel att rollen är ett svin! Ok, jag brukar leva mig in i filmer när jag ser dem, men jag vet iallafall att det är skådespelare och att dessa inte behöver vara massmördare eller kvinnomisshandlare bara för att de spelar den rollen. Tror man det så är ju betyget MVG till skådespelaren, då har han/hon verkligen gjort sitt jobb.








Inga kommentarer: