torsdag 11 mars 2010

Sjuk humor

Alltså, jag tycker synd om den här killen som har fått någon slags kramp/sendrag, i käken! Verkar göra svinont. Och det är inte kul. MEN, jag skrattar så jag gråter åt detta klipp. Så sjukt roligt och så sköna kommentarer och så deras underbara dialekt. Jag har kollat på det här klippet många gånger för att få mig ett gott skratt. Tack Lina, för att du gav mig länken! :D Förlåt,Johan Börjesson. Men det är bara för roligt. Har förstått att det släppte senare, utan men.

2 kommentarer:

Kenta sa...

Farligt, jag höll på att skratta ihjäl mig, det var det mest udda kramptillståndet jag har sett!
Sjukt roligt och sjukt synd om killen. Varför är skadeglädjen så kul?
Kenta
PS Emmas hörna hittar du på www.321an.se under kategorin bloggar DS

Emmas Hörna sa...

Men jag inbillar mig att det inte är skadeglädje. För man skrattar ju inte åt att han har ont, utan åt att han är så jäkla rolig när han har ont...hehe :)