fredag 19 mars 2010

MIKA!

Jag och min underbara lillasyster har varit på ett snabbt besök i huvudstaden för att gå på konsert i Globen. Mika! Jag är kär. Vilken fantastisk show. Glad, charmig och proffsig. Vi bodde på ett hotell alldeles bredvid Globen, så innan vi åkte hem igen åkte vi Sky View, den nya turistattraktionen. En "hiss" som går utanpå Globen, ända upp till toppen. Jag var väldigt pirrig innan, men jag förstår fortfarande inte varför jag inte var mer rädd än jag var. Jag brukade vara höjdrädd, men den rädslan har visst försvunnit. Häftig upplevelse. Sammanfattningsvis så var vår lilla tripp till Stockholm; UNDERBAR! :)



3 kommentarer:

Lina sa...

Ja resan var perfektion!! Älskar ditt sällskap! MIKA är sååå fantastisk så det går inte att beskriva! Jag är också kär- dunderkär! =) Vilken upplevelse!

Puss från hon som sätter sig på matlådan med ett brak! Smart! =)

Älskar dig syster!

Kenta sa...

Välkommen hem mina små barn. Modigt att våga åka SkyView. Vill man veta mer om denna turistattraktion kan man läsa om den på www.321an.se En grabb från Höla, Erik Larsson var monteringschef vid uppsättandet av denna fantastiska hiss!
Puss o kram från fadern

lisa sa...

Kan tänka mej att det var en underbar konsert, han är grym tycker jag! Cool att åka den där bubblan på globen, modigt! kramar