tisdag 2 mars 2010

En bra dag

Har haft en väldigt härlig och bra dag. Träningen var super och jobbet skitkul! Tänk att man kan få skratta så mycket på jobbet ibland, det är verkligen lyxigt. :) Synd bara att dagen slutade med en rejäl huvudvärk. Nu har jag dock kommit hem och tagit värktablett så nu börjar det släppa.

Det är nog så att många av mina blogginlägg har handlat om/kommer att handla om hälsa, kost, träning, viktminskning ett tag... Jag är så fokuserad på det nu och när jag ger mig på något så blir jag lätt lite nördig. Hoppas ni tycker det är ok att läsa om.

Idag klantade jag mig igen. Snubblade på sladden som går mellan datorn och högtalarna så själva plugg-grejen böjdes helt och musiken tystnade. Så nu fungerar tydligen inte ljudet på datorn, utan att den är inkopplad. Men konstigt nog så lyckades det när jag böjde tillbaka den och satte in den igen. Otroligt. Annars hade det varit lite kris minst sagt, eftersom jag lyssnar på all musik via datorn.

Inga kommentarer: