söndag 28 mars 2010

10 sköna...

Dags för en lista med tio sköna igen. Idag handlar det om tio positiva händelser de senaste dagarna.

- En helt fantastiskt bra teaterföreställning, som verkligen berörde. Bergsprängardöttrar heter den.

- Umgåtts med mamma i två dagar! Mys!

- Ansiktsbehandling... så skönt. Har lärt mig vad min hud behöver och älskar min nya ansiktsOLJA (!) :)

- Promenader med C, som på den gamla goda tiden. Upplyftande för både kropp och själ som alltid.

- Givande och spännande samtal med K.

- Äntligen lyckats slänga några sopsäckar med skräp (gamla kläder, prylar)

- Sett en fantastiskt bra film på bio. Änglavakt. Se den!

- Några fina komplimanger av två olika personer, som gav mig en ny insikt.

- Jag tror att jag lyckats få själen att hinna ikapp. (Skrev om det i ett tidigare inlägg här i bloggen).

- Personer/händelser/insikter/saker som jag har behövt har kommit till mig!


4 kommentarer:

Helena sa...

:-) Så klokt att göra en lista på härliga saker man upplever/har. Är så lätt att bli "hemmablind" ibland annars.

Ha det fortsatt gott! :-)

Emmas Hörna sa...

Ja precis, jag blir dessutom glad igen när jag tänker på allt bra som faktiskt hänt/händer hela tiden :) Ha det bra du med! :)

mamma Elisabet sa...

Ja, jag älskar också min nya ansiktsolja! Jag tror att den är beroendeframkallande. Tänker också på både filmen och teatern vi såg. Båda tänkvärda och berörande. Tack för 2 sköna mysdagar. Kram

Emmas Hörna sa...

Jaa visst är den!? Jag fattar inte hur jag kunde vara utan den förut.. :) Tack själv för roliga och mysiga dagar lilla mamma :) Kram!