måndag 1 mars 2010

Planering


Det är bara planering och åter planering som gäller om man både ska äta rätt och träna bra. Imorgon måste jag träna innan jobbet. För att jag inte ska skippa det så får jag allt packa väskan ikväll, ställa alarmet, tänka ut vad jag ska äta till frukost innan träningen, vilken lunch och middag jag ska ta med till jobbet, vilka kläder jag ska ha efter träningen osv. Om inte allt är lättsamt imorgon så kommer jag strunta i träningen. Nu är jag jättepeppad, så då får jag förbereda allt nu istället. Sen ska jag lägga mig och läsa tror jag. Godnatt kära ni!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Heja Emma! Gillar verkligen din beslutsamhet. Om man bara ger sig attan pa nagot sa gar det till slut. 'Bara folj planen' brukar jag repetera for mig sjalv nar jag far lite halvpanik, for jag vet ju att om jag gor det sa gar det som planerat. Kram!

Emmas Hörna sa...

Tack Veronica! :) Nu blev jag ännu mer peppad. Träning och kost gick utmärkt idag tack vare att jag hade planerat allt. Och man mår så bra efteråt, när man varit duktig och verkligen följt planen som du säger. Kramar!