måndag 14 mars 2011

Snabb uppdatering

Har under omständigheterna haft en riktigt bra helg med flera av mina käraste personer omkring mig. Träffat föräldrar, alla syskon, alla syskonbarn, alla svågrar plus min fina karl. Det var bara svägerskan som saknades, men man kan ju inte få allt jämt. :) Vi umgicks i Hallen och jag har sluppit tänka så mycket på det jobbiga läget. Och nu är jag i Fagersta och jag känner redan att jag börjat tänka positivt på situationen och känner att allt kommer att lösa sig till det bästa. Ursäkta bloggtorkan, men jag kommer igen! :)

3 kommentarer:

Marita sa...

Låter som du haft det alldeles underbart...:)
Ta hand om dig!
Kramen!

lisa sa...

Va mysigt det låter! Tänk va underbart det är att ha en sån fin familj. Kramar

Emmas Hörna sa...

Ja alldeles underbart, helt klart. :) Och visst är det härligt med en superfin familj, ja! :) Kram på er söta!