tisdag 29 mars 2011

Fantasibrist på titel

En av två stora utmaningar den här veckan är avklarad! Tjoho! :) Och det gick bra och jag gjorde det med skräckblandad förtjusning.

Imorgon är det dags för den andra utmaningen... Då ska jag se om jag kan få nytt jobb. Om jag inte redan skrivit det så kan jag tala om att jag nu varit arbetslös i snart en vecka. Och anledningen till att jag är tillfälligt utan jobb är att personen jag arbetade med (som personlig assistent) tyvärr gick bort... Så otroligt tråkigt och jobbigt.


Idag strålar solen. Jag och Lina ska umgås tillsammans med den. Solen alltså. Antingen sätter vi oss bara och lapar eller så motionerar vi samtidigt som vi får njuta av dess strålar.

2 kommentarer:

Helena sa...

Lycka till med jobbet! :)

Emmas Hörna sa...

Tack snälla! :)