söndag 31 oktober 2010

Fyra

Härliga Marita gav mig en utmaning, nämligen att fylla fyra kategorier med fyra val.

Fyra TV-program: Sex & the City, Friends, Gilmore Girls, Svenska Hjärtan

Fyra saker jag gjort idag: Hånglat med min underbara karl, lunchat med en underbar vän, pratat i telefon med min underbara mamma, ställt om klockan till vintertid

Fyra saker jag avskyr: Rasism, falska rykten, inskränkthet, pompösa fjortisgubbar

Fyra saker jag längtar efter: Min pojkvän, mina syskonbarn, dansforum i Vemdalen, flera vänner som bor långt borta

2 kommentarer:

Marita sa...

Och den utmaningen klarade du med bravur...:)

Emmas Hörna sa...

Fast jag glömde skicka den vidare, samt att länken till din blogg inte ser ut som en länk förrän man för pilen över den! Så jag själv ger mig med tvekan godkänt. ;)) Kram