tisdag 12 oktober 2010

En dag på stan

Jag har haft en heldag på stan med min lillasyster! Hur kul som helst, som alltid i hennes sällskap!!! Allt som jag gjort idag har gått lite på tok, men mest så det blivit roligt bara. Jag har för övrigt träffat på en så otroligt hjälpsam och vänlig kvinna som jobbar på Nordea i Kärnan. Hon var inte bara trevlig i sitt bemötande, utan gjorde flera saker utöver vad hon behövde, för att underlätta för mig-utan att jag ens bad om det. Hon gjorde mig verkligen glad och på gott humör i en strulig situation! :)

Jag har länge gått och sneglat på ett par converse sneakers på Stadium... Idag slog jag till. Detta var verkligen något som jag inte alls behövde. Jag har nyss köpt ett par Nike sneakers och mina stövletter är lite utslitna, så jag skulle egentligen hellre köpt stövletter/stövlar. Men som jag sa till min syster, det här var första gången på länge som jag köpte något jag verkligen, verkligen ville ha. Ibland får man unna sig lyxshopping, va? Dom är mörkrosa och såå fina! Jag är kär.

3 kommentarer:

Annica sa...

Man får ALLTID unna sig lyxshopping......!!!!!ALLTID!!!! =)Fiiiiiina!

Marita sa...

Jättefina....:) Lyxshopping är något man verkligen ska unna sig, lite mer än ibland...;)

Emmas Hörna sa...

Härligt tjejer, jag ville bara få godkännande ;)) Kramar!