söndag 23 maj 2010

Robin Hood


Såg den nya Robin Hood-filmen i torsdags, där Russel Crowe spelar huvudrollen. Den var riktigt bra. Jag tycker nästan att det här är historien före det man får se i versionen där Kevin Costner spelar Robin Hood. Men det kanske bara är min tolkning...? Russel Crowe är ju inte helt fel att se på...det var riktigt hett på bioduken. Men verkligen iskallt i biosalongen! De måste ha stängt av värmen helt. Så det var tur att jag hade jacka och dessutom hett sällskap... :)

4 kommentarer:

Marita sa...

Har faktiskt inte haft en aning om vad den skulle handla om, har bara tänkt "hur många filmer om Robin Hood kan man göra"?...;)

Emmas Hörna sa...

Haha måste säga att så tänkte jag också :) Men jag ville ändå se den och det gjorde jag rätt i. :)

Kenta sa...

Heter det "kör mot skogen" eller "mot Sherwoodskogen"?

Emmas Hörna sa...

Pappa: Om detta tvistar de lärde :)