tisdag 4 maj 2010

Ordning och reda

Jag är så nöjd över att jag för någon månad sen, sorterade och fixade med alla viktiga papper och satte in dem i en pärm. Hela mitt pappersliv har blivit så otroligt smidigt. Det här är en självklarhet för många, att ha ordning på sånt här. Men jag är ingen pappersmänniska, jag avskyr sånt. Men det kanske är en ännu större anledning att ha ordning, så jag slipper lägga så mycket tid på att leta och strula med skiten. Självklart har jag en pärm med Hello Kitty på. Man kan ju inte vara hur seriös som helst.


2 kommentarer:

Annica sa...

Härligt att ha ordning...Jag är perfektionist när d kommer till papper..D är väl en skada pga jobbet man har...;)

Emmas Hörna sa...

Ja kan tänka mig det :) När man väl skapat ordning så är det ju lätt att hålla den, det är så skönt. :)