måndag 18 april 2011

Lugn och ro

Just nu önskar jag mig mest lugn och ro i sinnet. Det har varit en väldigt turbulent månad och det beror på min förändrade arbetssituation, när min brukare gick bort. Sen dess har det varit väldigt mycket upp och ner hela tiden. Det kanske inte har visat sig så mycket utåt, men inombords känner jag att jag funderar och grubblar och oroar mig rätt mycket. Dock inte lika mycket nu som jag hade gjort om detta vore för några år sen. Jag har blivit så mycket bättre på att tänka positivt och fokusera på nuet. Men det är klart jag oroar mig också! Så det är lite kämpigt. Jag drömmer om att få landa i något tryggt ett tag iallafall. Så jag håller tummarna. Ska läsa i min favoritbok "The Secret" också, så brukar allt bli bra igen. :) Sen kan jag njuta som katten Gustaf gör på bilden! ;)

2 kommentarer:

VP sa...

Stor kram till min Emma!

Emmas Hörna sa...

Tack mina sötnosar och puss på er!