torsdag 7 april 2011

Grattis Vippus!

Idag fyller en av mina äldsta vänner år. Hon är inte äldst till åldern, utan hon är en av de vänner jag känt längst tid... ;) Underbara Veronica, som bor i London och som jag sällan träffar men som känns nära ändå. Varje gång vi träffas så fortsätter vi bara där vi slutade sist och flabbar och smågnabbas från första sekund. Veronica har alltid vägrat vara med på bild (trots att hon är vacker som en fotomodell). Och jag vill inte göra henne arg på födelsedagen genom att lägga ut en bild på henne. Men den här bilden av henne tror jag hon godkänner.
GRATTIS min käre Batman




Puss! från din Zorro

2 kommentarer:

Veronica, 35 ar sa...

Tack sa mycket, min goa Emma!!! : ) Vilken jattekul overraskning nar jag som vanligt oppnade din blog efter lunch!

Tank vad langt vi har kommit sedan vi gick och fallde upp vindrutetorkare utanfor halsocentralen, och fantiserade om Anton Lurvenman! : )

Puss och kram min alskade van! Saknar dig men blir glad nar jag tanker pa att du finns dar.

Emmas Hörna sa...

Haha ja det var längesen vi grävde ner hårdmackor i blommor och tjuvåkte i den förbjudna hissen och liftade till Myrviken! :D Ahh gamla goda tider... ;)

Saknar dig med. Lova U! Puss och kram!