torsdag 20 januari 2011

Solig januaridag

Den här bilden tog jag för exakt tre år sen. Det känns som igår!

Idag är jag ledig och ute skiner solen och det glittrar fint i snön. Jag har varit lite småkrasslig senaste dagarna, men inget allvarligt. Halsont och allmänt "tussig". Idag är jag dock betydligt piggare, så jag tänkte ge mig ut en kort stund och andas in solig vinterluft. I love it. Det blir ju ingen träning förrän jag är helt kry i kroppen. Efter min utevistelse ska jag se "Inception" på SF anytime. Jag får presentkort för att kunna se filmer där, när jag är med i marknadsundersökningar på nätet. Det är en bra lön tycker jag, eftersom jag älskar att se film.

2 kommentarer:

Marita sa...

Ja, visst har det varit en helt underbar dag idag...:)
Berätta vad du tyckte om filmen sedan.
Kram!

Lina sa...

Januaripuss till världens vackraste Emma!!