söndag 9 januari 2011

Pudra näsan


En varning utfärdas för känsliga läsare; detta inlägg kommer att handla en del om urin.

Det är konstigt...alltid när jag kommer hem från jobbet så måste jag snabbt låsa upp dörren, kasta av mig kläderna och tokrusa in på toaletten, för jag är så himlans kissnödig!!! När jag insåg att jag hållit på såhär i hela mitt vuxna liv så tänkte jag att det bara måste vara psykiskt. Jag kan ju inte vara så otroligt kissnödig bara för att jag kommer hem från just jobbet. Så nästa dag tänkte jag testa min teori. Jag kissade på jobbet (alltså på toaletten på jobbet) precis innan jag gick hem. Det tar max en kvart för mig att gå hem. Så fort jag låst upp dörren kände jag att jag var jättekissnödig! Och så kom jag på....nä....det kan jag ju bara inte vara. Jag kissade ju för en kvart sen!!! Men jo...visst var jag likförbannat kissnödig! På riktigt!
Sjukt. Märkligt. Precis som det här blogginlägget... ;)

5 kommentarer:

Marita sa...

Hahaha...märkligt,men underhållande...:)
Vill bara du ska veta att jag ser alla dina kommentarer, men det tar visst tid idag på blogg.se att lägga upp både kommentarer och inlägg.
Kramen!

Annica sa...

Hihihi!!!Det är rätt Emma..Man ska göra undersökningar med sin kropp!!! =) Annars får man inget veta...

Veronica sa...

Hurra! Antligen na'n som har precis samma problem som jag! : ) Jag ar exakt likadan och jag har kommit fram till att det maste vara psykologiskt och det handlar om tillgang till toa. Pa jobbet har jag toa runt hornet sa jag gar varje timme, men se'n kan jag ga pa sta'n i flera timmar utan att behova kissa - for det finns ingen tillgang till toa. Skumt det dar... Kram!

Emmas Hörna sa...

Haha tack för roliga kommentarer! :))

Lina sa...

Hahahahahaha! Sant men mkt skumt. Puss!