tisdag 11 januari 2011

Mål och framtidsplaner


För ett tag sedan så såg jag en annons i ett magasin (om ett yrke) som fick mig intresserad. Precis samtidigt hörde jag från TV:n att Charlie på Lyxfällan sa till en tjej i programmet: "Du klarar av att göra vad som helst om du bara har tydliga mål". Det var ett sånt där tillfälle då allt bara klickade. Aha, det här vill jag verkligen göra och jag kommer att klara det. :) Jag kommer vara hemlighetsfull om vad det gäller ett tag till, vilket är väldigt ovanligt för mig. Men det är flera mål som ska uppnås innan jag ens är i närheten av slutmålet. Och det är stora saker som kräver stora insatser av mig. Så jag väntar därför med att babbla vitt och brett om det, som jag annars brukar göra. :) Det känns iallafall rätt och jag är förväntansfull och taggad!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, så spännande. Nu blev mamma nyfiken. Kram

Marita sa...

Det gäller att vara lyhörd för de där ögonblicken när allt bara faller på plats. Lycka till med "projektet" och du gör rätt i att hålla det hemligt, på så vis lägger du all energi på målet.
Kram!

Lina sa...

Lillasyster blev också nyfiken i en strut! Du klarar Allt Emma!!

M sa...

Vad kul! Och spännande! Jag väntar fortfarande på min sån där upplevelse så jag är väldigt glad att du har hittat din. Lycka till!