torsdag 30 juli 2009

Yran Yran Yran yr yrare yrast... :)

Oj oj oj, det sliter på en 32-årings kropp att partaja i fem kvällar...

Det blev en skrattfest hos Mia, oj oj oj, vilka galningar :))

I tisdags gick jag och Malin och Carina ut och kom verkligen igång med hjälp av Marmeladorkestern. Sen var det dans och tjo och tjim och klackarna i taket hela natten! Såå kul hade vi! :)

Igår var jag tröttare än tröttast. Det var supermysigt att träffa tjejerna (Helena, Kicki, Sara, Annika, Malin, Britta och lilla Noelle) hos mig och sen gå ut och äta tillsammans. Det blev inte stråket då halva Jämtland verkade ha tänkt samma tanke. Fanns inte ett bord ledigt. Så vi knallade upp på stan och käkade på Asia Wok. Det var gott och trevligt! Men sen var jag såå trött. Så det blev ingen riktig fart på oss under natten. Härdade ändå ut till kl halvett. Inatt har jag sovit gott iallafall och idag känner jag mig piggare än igår (det säger inte så mycket, men ändå).

Nu är det då torsdag och själva festivalen Yran med artister tar sin början. Det ska bli roligt! Kanske är bra att ha partajat ur sig det värsta så kan man koncentrera sig på konserterna. Det är ju en hel massa bra artister. Puss och kram ♥

Inga kommentarer: